top of page

JUBILÆUMS OG STØTTEFEST

HVEM SKAL HA' OVERSKUDDET FRA NÆSTE KONCERT?


I forbindelse med vi har rundet det første år med Black Star Booking's koncerter i Støberihallen dedikeres den næste koncert nu som en 1 årig jubilæums fest der samtidig skal være STØTTEFEST med det formål at donere hele overskuddet fra billetsalget til et godt formål.


Dette er annonceret på forsiden af Hillerødposten idag tirsdag d. 17/9-19


Billetprisen sættes ned til kr. 150,-


Alle kan byde ind på hvem der skal modtage hele overskuddet efter moms og udgifter.

Dette gøres ved at sende en mail til info@blackstarbooking.dk og skriv også gerne din gode idé på vores facebook side.



Krav & info til en MODTAGER af DONATIONEN er følgende:

  1. Donationen skal komme et fællesskab eller en forening med mange personer til gode.

  2. Eller skabe/forbedre en offentlig tilgængelig glæde/gavn - i hverdagen for mange.

  3. MODTAGER skal kunne hjælpe med at afsætte billetterne til kr. 150,-. F.eks i sit netværk eller i offentligheden.

  4. Omkostninger kan svinge lidt, men ikke mere end at der skal afsættes ca. 150-180 billetter før der kommer overskud til MODTAGER. (ved udsolgt vil driftsudgifterne stige en smule).

  5. Der kan sælges op til omkring 550 billetter.

  6. Så kan de fleste regne ud at donationen har et potentiale til at runde kr. 40.000,-.

  7. Black Star Booking udregner overskuddet og MODTAGER kan få fuldt indblik i dette.

  8. Det er udelukkende Black Star Booking der bestemmer hvilket af de stillede forslag der vinder.


Fristen for forslag og ansøgning er på fredag d. 20/9 kl. 12.00.


VINDEREN får besked direkte senere på fredagen og bør derfor være klar til allerede fra weekenden og de sidste 14 dage inden koncerten at gøre tiltag til at få solgt mange billetter. VINDEREN annonceres her på Black Star Bookings hjemmeside og facebook side.



49 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle
bottom of page